Dostava blaga
Dostavne službe po Sloveniji
Osebno oziroma po dogovoru s podjetjem Lepotni Atelje Sabina, Sabina Romih s.p. Brezplačno.
Naš pogodbeni partner za dostavo pošiljk na območju Slovenije je Pošta Slovenije. Cena dostave je 4€.
Pri nakupu nad 200€ je dostava BREZPLAČNA!
Čas dostave
Blago, ki je na zalogi, se odpremi v roku 1-2 delovnega dneva od dneva plačila predračuna v primeru plačila po predračunu. Za blago, kjer je izbrano plačilo po povzetju se odpošlje v roku 1-2 delovnih dni. Naše naročilo boste prejeli s storitvijo Pošte Slovenije, ki tudi odgovarja za vaše naročilo in čas dostave, po tem, ko smo ga mi oddali.
Kaj se zgodi v primeru več naročil? Moram plačati poštnino za vsako naročilo posebej?
Če so različna naročila na isti naslov in naročnika oddana na isti dan, boste zanje plačali enkraten strošek poštnine (ker vam bomo vse poslali v enem paketu).
V kolikor ste naročila oddali na različne dni, se vam bo za vsako posebej zaračunala poštnina.
Kaj se zgodi z mojim naročilom, če izdelkov ni na zalogi?
V primeru, da izdelka ni na zalogi, se rok dobave podaljša, podatki o dobavljivosti so prikazani v opisu vsakega artikla. V primeru, da se zgodi, da v procesu naročanja zaloge zmanjka, vas o tem obvestimo. Takoj, ko izdelek dobimo vam ga pošljemo.
Vračilo blaga
V primeru nedobavljenosti izdelkov iz naročila, si ponudnik pridržuje pravico do preklica naročila, če se stranka ne odzove na ponudnikovo sporočilo. Ponudnik bo pred tem stranko obvestil preko e-maila in/ali jo kontaktiral na telefonsko številko, ki je podana ob naročilu. V primeru, da se stranka ne odzove v roku desetih (10) delovnih dni, lahko ponudnik sam prekliče oddano naročilo. Strankam, ki so naročilo predhodno plačale preko bančnega nakazila, se denar vrne v roku petih (5) delovnih dni od preklica naročila.
V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na info@artlash-atelje.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči preko naše telefonske številke 040 841 482 ali po zgornjem e-mailu.
Ali lahko zamenjam naročeni izdelek?
Izdelkov ne zamenjamo, lahko jih samo vrnete in vrnemo vam kupnino. Pri nakupu blaga ali storitve na spletu ima kupec pravico, da naročilo iz kakršnegakoli razloga in brez obrazložitve prekliče ali vrne v 14 dneh. V 14 dneh od prejetja naročila torej lahko vaše naročilo vrnete. V tem času (14 dni) nas morate obvestiti o vrnitvi naročila in naročilo vrniti na naš naslov, da vam vrnemo kupnino.
Vrnete lahko samo izdelke, ki niso bili še odprti in so originalno zapakirani, brez, da bi bila embalaža poškodovana ali odprta. Za izdelke, ki so bili vrnjeni, a se izkaže, da so bili odprti ali je embalaža poškodovana, vam ne bomo morali vrniti kupnine.
Kaj če je moje naročilo poškodovano ali pomanjkljivo?
V primeru predplačila velja, da je prodajalec od trenutka oddaje pošiljke, z naročenimi izdelki dostavni službi, ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja (embalaža ima vidne poškodbe).
Kako vrnem naročilo ali izdelek?
O tem, da nameravate naročilo ali izdelke vrniti, nas najprej obvestite na e-mail: info@artlash-atelje.si
Naročilo vrnite na naslov: Lepotni Atelje Sabina, Sabina Romih s.p., Drapšinova 17, 3000 Celje.
Ob vračilu s pošiljko in na e-mail navedite spodaj zahtevane podatke:
-
potrditveni e-mail o nakupu s številko naročila,
-
razlog zakaj vračate naročeno,
-
številko in kopijo računa.